Wednesday 21 December 2011

hidup tak kan gelabah tanpa mereka

memang sekrang tak gelabah pon, sebab aku ad mereka, yang sering buad suare dr perut aku sentiase nak terkeluar.tak pernah nak berhenti gelak sampai kan tak sedar air mate terkeluar sampai ke hidung. hahaha.tanpe dyeorang hidup aku akan bosan dekat sini. dekat mane. kat penang la cek.nak kene describe sorang2 ke. sikit sikit boleh la kot.panjang2 nt takut melalut sampai ke anak cucu pulak kan.okay.its begin.aiman bukan seorang lelaki yang tak kesah.dye sememang nye kesah.selalu kejut aku subuh even aku memang tak kan bangun.aiman ni baek.maklum lah jurusan sekolah agame.okay lepas tu nazmi pulak aka kebe / zack / yekk. hahaha.mamat ni memang selalu je jadi bahan aku.kalau sehari tak maen kepala dye tak sah.kepala dye comel.nampak besar je.sebab tu orang panggil dye ni kebe.dye ni selalu jugak or kadang2 je sebenar nye tolong aku study.haha.selalu cari pasal dengan aku.haha.dye ni jugak selalu tidur dengan aku.sebelum tidur memang aku akan bahan dye habis2.seronok kene kan kau.kau tau?haha.pastu wanrosh, dye ni sebenar nye usia sudah menjangkau 20 tahun untuk tahun ni.kenapa ek?sebab dye tak lepas buad foundation kat unikl.sedih la jugak.dah tua baru nak habis belajar.wan ni dah macam abang kiteorng.tengok umur la kan.dye ni pandai.suke buad lawak.seronok tengok dye buad lawak.bagus dalam memotivasi kan kiteorang.maklumlh bnyak pengalaman.hope kau berjaya wan!next nasrul aka N.n budak bilik aku dr sem 1-2.sekarang la kan.not bad.kadang2 borak share probs.gelak ketawe.dye ni rakan serokok cek.hahaha.memang bagus kalau dapak rakan rokok sebaya kan.cukup lah kot.kepada member yg laen tu sorry tak larat nak olah kan ap yang ad pada korang.hahaha.memang hidup tak kan gelabah tanpa mereka!




kami bukan budak koprat, kami engineer.hahaha dr kiri aku,zack,aiman


gambar blurr sikit sebab mase ni tga lari.haha.tak de gambar laen.


hidup malaysia boleh!haha.ni name nye semangat harimau malaya makan garuda

2 comments: