Thursday 17 November 2011

di sini bermula nye ROCKSTAR

tibe tibe rase nak post pasal tempat2 yang aku dah pernah belajar menuntut ilmu sehingga berjaya macam sekarang. takde la berjaya mane pon. hahaha. ok.its begin..
ni la first tempat aku sekolah, tadika pasti dr 5-6 tahun
then, aku sekolah dekat sekolah kebangsaan buloh kasap.ni logo baru yg lame aku tak jumpe. aku sekolah dr darjah 1-6. kat sini aku amek upsr dan berjaya memikul result 4A 1B. tahniah untuk diri sendiri
lepas tu aku kembangkan bakat aku dekat s.m.k seri kenangan. sekolah yang dikagumi di segamat. banyak melahir kan rockstar2 macam aku. study kat sini sampai awal tahun form 4 dr form 1.kat sini aku amek pmr dan berjaya memikul 7A 1B. frust gile sebab 1B aku tu adalah...jeng2. pendidikan islam! so?apehal?


akhirnye aku menamatkan zaman persekolahan aku disini, mrsm serting. entah macam mane kehidupan aku kat situ. dan macam biase aku memikul result spm yg teruk 5A2B2C


akhirnye dapat jugak aku sambung belajar, dan disini la tempat nye. uitm pulau pinang course mechanical engineering, baru sem 1 nak naek sem 2. freshie lagi uuu. haha.




insyaallah aku akan capai cite2 aku menjadi professional engineer. hahaha.

No comments:

Post a Comment