Saturday 19 November 2011

YA! member tetap member

ya, korang tetap member. bende yang lepas biar lepas. aku tak nak sebab bende2 macam tu hubungan kememberan tu hilang. tak best lorhhh. sorry member. aku tetap rase happy dapat kawan macam korang. lepas ni semua planning nak pergi RTW (rock the world) bulan disember ni. yeah! perkara yang paling aku nantikan. harap semua dapat join ramai. baru meriah. kay la, mate pon da mengantuk. esok da nak balek. ad yang dah balek. rase sunyi sikit malam last bila ad yang dah balek. tapi tak pe. malam ni semua maen snooker, memang style. ke skillan aku pon macam dah cun. hahaha. laen kali kite lawan lagi ok. harap cuti akan datang kite dapat kumpul balek same2. YA! member tetap member. <3


kawan never mengalah


macam cover album kan? smart lah


lagi care pic ni, rumah hantu gemas!


amer, alep, yan, aidil, roy, mas dan aku


lompat macam baru lepas grad je kan, =)


pic ni lagi style, macam cover novel rumah puaka


ya, ini member baek aku. mas izzat qusyairi. mancing dapat ikan. kecik pon jadi la. tp lepas tu kiteorang lepas kan balek. hahaha

1 comment:

  1. rajin kan gua comment kat blog lu. hee :) haih. biasalah kan adat berkawan gaduh gaduh sayang normal awak yang kata. kawan je dengan semua jangan besar besarkan hal yang kecik. style tak? retype reuse replay :D okay.selamat berjaya di sana :'(

    ReplyDelete