Thursday 8 March 2012

life not too stable


entah ap nak aku nukil kan aku pon blurr, semalam bukan maen banyak nak update, dah depan mate, tibe2 jam, defakk!jap ingat balek ingat balek, okay..tak ingat lagi, jap ea..emm, okay still tak ingat,..errr, yeah! tudia habak kat hang, kite cite yg baek2 dulu la noo, sekarang aku sem 2, alhamdulilah sem 1 result macam tu jugak , gua dekan, bapak macam tak caye entah ap study maen2 pon still dekan, rezeki anak2. hahah, insyaallah sem 2 ni kalau boleh nak maintain dekan, tp usaha macam nak tak nak je, takpe still ad mase before final, cm pon not bad, average tak teruk tak okay, tekay la kot, boleh? merepek ap siakk aku, tp sem ni agak makin malas , skip kelas je keje, takde mood nak belajar, gua malas, faham? gua malas! ahhh yang lepas bia lepas, ni final is just around da corner, corner ap dah lepas corner ni dah boleh nampak dah final tu, woooo, tok sehh gini, kene pulun habis noo, i wanna reach my goal, sepak nak kene kencang baru goal, habah hang!dah la aku tak tahu nak olah ap lagi isi sedangkan ..emm nothing!chau! 


antara membe2 gua yang berjaya ke menare gading, syabas bete!


uwww, gua dekan siakk!hewhewhew.

1 comment:

  1. Tahniah ! Good luck final.maataufiq wannajjah.ganbatenne(:

    ReplyDelete