Thursday 5 April 2012

cibai !

ehh sialla, asalla tetiba nak update pasal pempuan, buat mase sekarang bagi aku pempuan tak penting lagi, bukan mase aku untuk pempuan dan pempuan untuk aku, aku tak reti nak jaga hati orang lagi so memang ternyata aku belum bersedia nak ad cintan2 bagai, wat de fak la, aku pon sekarang malas nak pk pasal bende2 ni sebab aku belum puas ap itu erti enjoy hidup single, aku rase bebas, bebas dari segele gele nye, ternyata memang sekarang hidup aku adalah dengan membe2 aku, baru aku rase life kalau dengan membe2 aku, apa aku nak buat, ap aku nak, ap aku mahu, tak payah lagi pk pasal hati orang, nak jaga hati orang, diri sendiri pon tak termampu lagi, sorry la kepada skandal and bicthes yang tggu aku, babi bajet hot, hahaha, aku sekarang nak single, bia la orang nak kata ap, janji aku happy hidup macam ni, hidup lone ranger lagi cara, mungkin akan tiba satu hari nt untuk aku bukak balek pintu belakang hati aku ni untuk terima wanita yang telah mencuri tulang rusuk kiri aku tu, entah sape ambik, bukan nak bgtau, tp aku yakin kau la, kau la yang mampu untuk menjaga aku, anak2 aku, menjadi wanita, isteri terbaik untuk aku kelak, puihhh, tak payah nak bajet keluarga sakinah sangat la, bile kau dah habis belajar ap yang kau keje, ap yang kau dapat bg kat mak bapak kau, belajar tinggi pon belum tentu, belum pasti lagi dapat menjamin keje kau tu seperti ap yang kau nak, tak salah nak bercita2, impian setinggi langit, mimpi seindah syurga, tapi pernah ke kite pk ap yang kite idamkan tu sume nye kite akan miliki, tak dapek, tak dapek ye jahhh! melainkan kau betul2 nak, dan ad sedikit usaha, tak payah banyak, sikit pon jadi la, so sekarang aku nak belajar dulu, nak dapat kan ap yang aku nak, ap yang aku nak bg kat mak bapak aku, baru aku akan pk bab2 kawen sume yang konon nye indah, kite tgok indah mane kawen tu, so pesanan aku untuk kau, ya untuk kau, kau tggu aku, ingat pesan aku, jodoh jangan pk dulu, bukan suruh lupakan, tapi kite capai dulu ap yang kite nak, aku tahu kau milik aku, aku nak kau tunggu aku, ya kau mesti tunggu aku, dan sekarang aku tak tahu kenapa tibe2 entry aku kali ni nak story pasal pempuan, memang cibai!

No comments:

Post a Comment