Friday 20 April 2012

susah itu DIFFICULT

aku pasti sume orang tahu susah tu difficult, tapi ap yang aku tak pasti sekarang berkenaan dengan diri aku sendiri yang sering hidup terlalu bergantung pada orang laen, aku tak jadi diri aku sendiri dan ternyata memang susah and difficult nak jadi diri sendiri, padahal better jadi diri sendiri dari jadi orang laen, serius memang aku tak kenal lagi diri aku even usia aku semakin meningkat naik dah memang lumrah la tak pernah usia semakin down, tapi still tak kenal lagi diri sendiri secara deep deep, memang tak perlu la nak ke toilet busten, bawah jambatan sungai segamat, ke kedai cendol untuk aku kenal diri sendri, jadah nak pegi tempat tu sume kan, aku pon acts tak reti nak buat keputusan sendiri dan terlalu mengharapkan keputusan orang laen dan pengaruh mereka mereka di luar sane, as misalnye aku nak makan tengah hari tapi aku tak tahu nak buat keputusan aku nak makan ke tak, aku tak reti, dan bile tengok orang laen makan baru sibuk amek pinggan, nak makan, hahaha takde kene mngene, tapi memang seriusly aku tak tahu macam mane untuk aku kenal diri aku secara true, nak jadi diri sendiri pon susah ya memang betul, padahal cakap gune halkum boleh la tapi nak lahirkan secara total memang susa, takdapek, even kepala hotak dok sibuk memikirkan hal kebajikan diri sendiri ap jadah haram sume still think positive aku masih muda maybe hari hari mendatang keadaan akan menjadikan aku semakin matang automatik aku akan semakin mengenal diri aku yang sebenarnye dan berangan angan untuk menjadi diri sendiri pasti menjadi realiti, bukan sekadar melihat i/c sudah kenal oww ni la aku rupenye, hanya pemikiran orang kampung macam tu la takkan berkembang, dan serius aku tak tahu aku merepek ap, sebab mata aku ajak date dengan izara aishah dalam mimpi, ulang suara memang nak jadi diri sendiri kite perlu kenal diri kita terlebih dahulu sememangnye susah itu difficult, sorry for party rockin!

No comments:

Post a Comment